Språkutbildning eBerlitz Testing Services Global Leadership Training Kids + Teens Berlitz företaget Boka Online

Company Profile

Företagsprofil

Berlitz Corporation är ett globalt utbildningsföretag för ledarskap med huvudkontor I Princeton, USA och i Tokyo, Japan. Med en stark global närvaro har Berlitz center på mer än 550 orter i över 70 länder. Sedan grundandet 1878 har Berlitz sedan länge etablerat sig som världsledande leverantör av språkutbildning och interkulturell träning.

Idag erbjuder Berlitz en omfattande portfolio som inkluderar färdighetsträning inom kommunikation, global ledarskapsutbildning och anpassade företagslösningar som möjliggör individer och organisationer att bemöta mångfald genom ett inkluderande ledarskap och att arbeta framgångsrikt på dagens komplexa marknad. Berlitz vänder sig även till konsumentmarknaden genom att erbjuda språkutbildning utomlands och Berlitz Kids för barn och tonåringar.

Berlitz utbildningar kan levereras lärarledda face-to-face eller över internet genom Berlitz Virtual Classroom® eller som interaktiva självstudieprogram och även som Blended-lösningar.

Besök www.berlitz.com för mer information om Berlitz utbildningar och tjänster.