Språkutbildning eBerlitz Testing Services Global Leadership Training Kids + Teens Berlitz företaget Boka Online

Latest Press Releases

Vikten av språkkunskaper

Språkkunskaper i främmande språk är något som förutsätts i allt högre grad. Idag får medarbetare ofta uppleva fusioner, uppköp av utländska företag och förändringar i företagsspråket. I detta sammanhang är det en fördel att ha en bra planering redan från början av en språkutbildning.

Berlitz erbjuder därför gruppkurser i bland annat engelska, spanska, italienska, franska, tyska, svenska och ryska. För enskilda medarbetare betyder det att att man kan förbereda sig bättre inför en plötslig övergång till engelska som företagsspråk.

Concist, effektivt och praktiskt - det är vad många kunder som bokar språkkurser på Berlitz vill ha. Detta möjliggör att språket kan användas snabbt och direkt,  Dessutom är det lockande för många att lära sig tillsammans med andra och uppnå språkliga mål gemensamt. Den kostnadsfria konsultationen före kursstarten säkerställer att de som deltar i utbildningen, max fem deltagare, har samma nivå och förkunskaper i det aktuella språket,.